FROM MY HEART
Blog Owner : hayati/norhayati

  anak kesayangan bonda

kurindui sepanjang zaman kehidupanku

, MUHAMMAD IZZUDIN ASYRAFI BIN MOHD ASRI

 

21
March 2010 Sunday @ 6:08:09 pm
FINALLY I GOT THAT

sejak aku berjaya mendaptkan biassiswa KPm utk melanjut pelajaran ke peringkat masters alu tk punya byk masa utk serve ruangan losong ini, namum malam ini mebawa sejarah tersendiri bila aku mula merinduinya.
temuduga yg aku jalani telah berjaya aku dapatkan dan skrg aku sudah berada di Sem ke 2 di UMt, trg. dalam bidang human recources developement.
aku sangat bangga dengan pencapaian ini malah kami juga dinasihatkan supaya memohon lagi pd peringkat Phd nanti dan ditawarkan penempatan yg lebih baik drpd sekolah.
apapun aku sgt gembira
perkara kedua juga telah berlaku dalam hidupku dimana aku telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak hampir 50 kg sejak 7 bulan yg lalu. kerana kesungguhan dan keyakinan yang aku tunjukkan allah telah akbulakn semua keinginan ku selama ini.
aku juga telah bertemu seseorang yang berjaya menundukkan aku selpas 8 tahun hidup sendiri. dia bukan saja seorg lelaki yang cukup sempurna lahir dan batin juga seorang yg aku telah impikan sejak bergalar anak gadis .kami akan melangsung hri bahgia selepas dia selesai dgn tugasnya di Sudan pada awal jan 2011.
pada masa yg sama aku juga telah tinggal sendiri selepas 8 tahun bercerai. memiliki rumah sendiri dgn semua privacynya memberikan aku kepuasan yg tidk terhingga. apapun tahun 2010 adalah tahun2 kerashmatan yg bayk diiringi oleh airmata namun aku gembira dalm kesedihan itu. Syukur ya tuhan.. aku tahu engkau tak pernah lalai mendengar permintaanku..amin.


My Profile
Name: hayati/norhayati
E-Mail: noorhayati@losong.com